آموزش های دوچرخه سواری

دوچرخه ولوپرو ساخت کجا است!؟

برند ولوپرو هشتمین برند متعلق به گروه شکاری است. این برند در سال 1400 در مجموعه‌ی گروه شکاری، با هدف تشویق مردم به استفاده از دوچرخه‌، تولید و روانه‌ی بازار شده‌است. ولوپرو همانند دیگر برندهای گروه شکاری از کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای جهانی، بهره‌مند است.

در ادامه با ما در این نوشته همراه باشید تا با این برند بیشتر آشنا شویم.

 

دوچرخه‌ی ولوپرو ساخت کدام کشور است؟

همان طور که بالا توضیح داده شد، ولوپرو برند ثبت‌شده‌ی ایرانی و متعلق به گروه شکاری است. اما فرایند تولید و مونتاژ این برند با توجه به قطعات آن، در چین، تایوان و ایران صورت می‌گیرد.

در انتخاب لوازم و ساخت بدنه‌ی این دوچرخه مؤلفه‌های سخت‌گیرانه‌ای برای ارتقاء کیفیت محصولات این برند در نظر گرفته شده‌است که کیفیت دوچرخه‌های برند ولوپرو را همانند دیگر برندهای گروه شکاری در سطح بالایی حفظ می‌کند.

 

دوچرخه‌ی ولوپرو را از کجا می‌توان خرید؟

دوچرخه‌های ولو‌پرو را می‌توانید از اکثر فروشگاه‌های دوچرخه‌ی معتبر ایران و همچنین فروشگاه‌های آنلاین دوچرخه تهیه نمایید. همچنین فروشگاه مرکزی گروه شکاری مکانی مناسب برای بررسی مدل‌های گوناگون این برند و مقایسه‌ی آن‌ها خواهد بود. در فروشگاه مرکزی گروه شکاری می‌توانید مشاوره‌ی انتخاب صحیح دوچرخه‌ی مناسب را به‌صورت رایگان دریافت نمایید.

شماره‌ی فروشگاه دفتر مرکزی گروه شکاری:

لینک آدرس دسترسی به فروشگاه مرکزی گروه شکاری

لینک تمامی مدل‌های دوچرخه‌ی ولوپرو در وب‌سایت

 

معرفی لوازم دوچرخه‌ی ولوپرو

لوازم مورد‌استفاده در دوچرخه‌های ولوپرو از کمپانی‌های نام‌آشنای جهان تهیه می‌شوند. دنده‌ی دوچرخه که از مهم‌ترین بخش‌های محرکه‌ی دوچرخه است از ست‌های لوازم شیمانو ژاپن بهره می‌برد. و مابقی لوازم از کمپانی‌های مطرح نظیر پروویل، زوم، مکسیس، کندا تأمین می‌شوند. لوازم مورد‌استفاده گواه بر کیفیت بالای دوچرخه‌ی ولوپرو است.

 

جنس بدنه‌ی دوچرخه‌ی ولوپرو

گروه شکاری همواره در کیفیت بدنه‌ی دوچرخه‌ها‌ی خود بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند، به همین جهت آلیاژ به‌کاررفته در دوچرخه‌های ولوپرو از محبوب‌ترین آلیاژ، آلومینیوم 6061، تولید می‌شود. این آلیاژ مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین وزن آن بسیار مناسب است. و نتیجه‌ی نهاییِ ساخت بدنه از این آلیاژ، دوچرخه‌ای سبک و بسیار مقاوم است.

 

قیمت دوچرخه‌ی ولوپرو

گروه شکاری با توجه و اهمیت به رضایت مشتری و جایگاه ویژه‌ی مشتری‌مداری، قیمت‌های تمام‌شده برای هم‌وطن‌ها را به پایین‌ترین میزان کاهش داده‌است و با ارائه‌ی مدل‌ها و قیمت‌های متفاوت امکان تهیه‌ی دوچرخه‌های ولوپرو را  برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده‌است. دوچرخه‌های ولوپرو از نمونه‌های مشابه در برندهای دیگر قیمت پایین‌تر و ارزش خرید بسیار بالاتری دارند.

 

 

دوچرخه‌ی ولوپرو مناسب چهکسانی است؟

با توجه به سایزهای متنوع برند ولوپرو، این دوچرخه برای تمامی افرادی که تصمیم دارند از دوچرخه به‌عنوان وسیله‌ی تردد در شهر، ورزش و همچنین ماجراجویی در مسیر پارک‌های جنگلی و کوهستانی استفاده کنند، مناسب خواهد بود.

 

 

آدرس وبسایت دوچرخه‌ی ولوپرو

https://veloprobike.ir/

آدرس محصولات برند ولوپرو در وب‌سایت گروه شکاری

https://shekarigroup.com/brands/velopro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *