آموزش های دوچرخه سواری

بررسی دوچرخه آمانو مدل AZ10

دوچرخه آمانو سایز16

آمانو یکی از برندهای گروه شکاری است که سال 1384  فعالیت خود را با ارائه‌ی دوچرخه‌هایی استاندارد آغاز کرد و محصولات خود را به بازار فرستاد. هدف  برند آمانو ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه برای داشتن زندگی و جامعه‌ای سالم است. اکنون این برند صدها مدل دوچرخه در سایز‌ها و سبک‌های مختلف برای هم‌وطنان ارائه می‌کند و ما در گروه آموزشی شکاری، در این مقاله تصمیم داریم دوچرخه‌ی آمانو مدل A710 را که یکی از مدل‌های محبوب این برند است معرفی کنیم. با ما همراه باشید و سؤال‌های خود را در بخش دیدگاه‌ها بپرسید،  به تمامی آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

بدنه دوچرخه آمانو

بدنه‌‌‌ی دوچرخه آمانو

اولین و مهم‌ترین بخش از دوچرخه، فریم و یا همان بدنه‌‌ی آن است. بدنه‌ی دوچرخه همانند شاسی ماشین است. نمی‌توان موتور بوگاتی را روی شاسی پراید قرار داد و به همین صورت نمی‌توان لوازم باکیفیت را روی فریم دوچرخه‌ی بی‌کیفیت گذاشت. بنابراین ما در گروه آموزش شکاری، برای بررسی دوچرخه‌ها همیشه از بدنه‌ی آن‌ها آغاز می‌کنیم.

بدنه‌ی دوچرخه‌های آمانو همانند اکثر برندهای متعلق به گروه شکاری از آلیاژ 6061 تولید می‌شود. این آلیاژ در صنعت ساخت بدنه‌ی دوچرخه، محبوب‌ترین است زیرا در کنار وزن بسیار کم و ایدئال، مقاومت بالایی دارد.

ژئومتریک دوچرخه‌ی آمانو مدل A710، برای فیزیک بانوان طراحی شده است. میله‌ی بالایی (TOP TUBE LENGTH) فریم، به‌منظور راحت سوار‌‌‌شدن بانوان زاویه‌ی‌‌‌ منفی بیشتری نسبت به مدل‌های مردانه دارد. این فریم با ژئومتریک اختصاصی‌‌ و طراحی ظریفش، برای دوچرخه‌سواری‌ بانوان ایدئال است.

دوچرخه آمانو

به جرئت می‌توان گفت در اکثر برندهای گروه شکاری و دوچرخه‌های آمانو از لوازم بسیار باکیفیت نظیر شیمانو ژاپن استفاده می‌شود و این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های برندهای متعلق به گروه شکاری است. در دوچرخه‌ی آمانو مدل A710 ست لوازم شیمانو مدل تورنی استفاده ‌شده است. این دوچرخه در عقب به سیستم خودرو 7 شیمانو و در جلو به سیستم طبق قامه‌ی 3 شکاری مجهز است که درمجموع تعداد 28 دنده برای این دوچرخه ارائه می‌دهد که این تعداد دنده دوچرخه را برای تردد در شهر، پارک‌ها و استفاده‌های روزمره ایدئال می‌کند. با این تعداد دنده هر مسیر و شیبی را به‌راحتی می‌توان طی کرد.

ست ترمز

این دوچرخه مجهز به سیستم ترمز وی‌برک است که تنظیم راحت، وزن کم و همچنین قیمت پایین‌ترِ آن نسبت به دستگاه‌های دیسک از مزیت‌های این سیستم برای استفاده‌‌ی روزمره است.

ست ترمز دوچرخه آمانو

دوشاخ nova دوچرخه آمانو

دوشاخ بعد از فریم و یا همان بدنه‌ی دوچرخه مهم‌ترین بخش است، به همین دلیل در تمامی برندهای متعلق به گروه شکاری از دوشاخ‌های باکیفیتی در رده‌ی خود استفاده می‌شود چراکه این دوشاخ‌ها وزن زیادی را باید در مسیرهای متفاوت تحمل کنند ازاین‌رو دوشاخ دوچرخه‌‌ی آمانو مدل A710 مجهز به دوشاخ کمک‌دارNOVA  است. این دوشاخ در رده‌ی خود بسیار باکیفیت است و با سیستم کمک خود، دوچرخه‌سواری را لذت‌بخش خواهد کرد.

طوقه دوچرخه آمانو

طوقه‌های آلومینیوم SCR

در این دوچرخه از طوقه‌های آلومینیومی SCR سه‌سانتیمتری استفاده‌ شده است. این طوقه‌ها در ‌برابر ضربه‌ بسیار مقاوم هستند و به‌دلیل آلیاژ آلومینیومی، وزن قابل‌قبولی دارند.

لوازم جانبی

در دوچرخه‌ی‌ آمانو A710 از لوازم جانبی کاسه، دوشاخ بلبرینگیِ باکیفیت، فرمان و لوله‌ی زین اختصاصی گروه شکاری استفاده ‌شده است که همگی آن‌ها در نوع و سبک خود، تضمینی بر کیفیت این دوچرخه هستند.

برای مشاهده‌ی‌ دقیق لوازم به‌کار‌‌رفته در دوچرخه‌‌ی آمانو A710 ازاینجا وارد شوید.

نتیجه‌گیری

طراحی بدنه‌ی‌ آمانو A710 به‌صورت سفارشی برای ارگونومی دوچرخه‌سواری خانم‌ها طراحی شده است و لوازم به‌کار‌رفته در این دوچرخه آن را به گزینه‌ای ایدئال برای استفاده‌ی روزمره در دوچرخه‌های مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.

از کجا تهیه کنیم؟

دوچرخه‌های آمانو را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبرِ سراسر کشور بخواهید. گروه شکاری، دوچرخه‌های آمانو را به سراسر ایران ارسال می‌کند. از طریق تماس با فروشگاه مرکزی گروه شکاری می‌توانید اطلاعات موردنظر جهت تهیه‌ی این دوچرخه و همچنین دیگر دوچرخه‌ها را کسب کنید و یا به‌صورت حضوری در خیابان قلمستان (گمرک) از تنوع بالای این برند بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *